Alt Yapı Mı Önemli, Reklam Mı?

Dünyanın en iyi futbolcuları arasında gösterilen Cristiano Ronaldo, bir kez daha Türk Telekom reklamında oynadı ama bu kez daha samimi bir havada. Son yıllarda her ne kadar kullanıcılarından olumsuz geri dönüşler alsa da Türk Telekom, bütçesini altyapı yerine reklama yatırıyor. Tamam, reklam son derece gerekli bir şey ama öncelik mevcut hizmeti daha iyi bir hale getirmek olmalı değil mi sizce de?

Dünyaca ünlü bir yıldızı reklamlarda oynatmak marka bilinirliği açısından son derece mantıklı bir hamle olsa da atılması gereken ilk adım kesinlikle mevcut müşterileri memnun etmek olmalı. 2017’deki reklam kampanyası için “Sen yeter ki hayal et!” mottosunu kullanan Türk Telekom, bu reklamda Cristiano Ronaldo’nun oyunculuğunun yanında en çok dikkat çeken şeylerden biri de Ümmiye Teyze’nin; yani Ümmiye Koçak’ın yönetmenlik yapmasıydı. Bence bu reklamın en akılda kalıcı yanı bu oldu. Ayrıca Ümmiye Teyze’nin reklamda Cristiano Ronaldo ile olan muhabbeti de hoş bir hava katmış. Yine de bütün bu hoşluklar, altyapıdaki akıl almaz sorunları unutmamıza yardımcı olmuyor…

Erhan Yıldız

İstanbul doğumlu, İstanbul Teknik Üniversitesi mezunu, blog sevdalısı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir